Продавець М`ют розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
13 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (29.04).

+380 (67) 770-72-71
вул. Скісна, 5, Одеса, Україна
Кошик
Інтернет-магазин акустичних та звукоізоляційних матеріалів

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Гарантійні умови на товар, придбаний в Інтернет-магазині Mute. Інтернет магазин Mute переймається своїми клієнтами і тому включає в продаж тільки якісну продукцію. На всі куплені товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання щодо відсутності в товарі заводських дефектів, а також поширюється дія Закону України «Про захист прав споживачів», який набув чинності 13 січня 2006 року. Закон свідчить, що споживач має право повернути чи обміняти товар протягом 14 днів із моменту купівлі. Повернення/обмін товару здійснюється тільки в тому випадку, якщо: 1) Товар не був в експлуатації 2) Збережено товарний вигляд 3) Збережено всі комплектуючі 4) Збережена упаковка Наш магазин: 1) Іде на зустріч покупцям 2) Здійснює заміну товару та повернення грошей 3) Надає знижки на купівлю нового товару у разі появи дефектів 4) Вислухає будь-яку скаргу клієнта і вживе дій для вирішення проблеми в найкоротший термін Гарантійні зобов'язання постачальника: 1) Забрати відправлений споживачем товар, з відділення, не пізніше 2-х днів із моменту надання даних про відправку. 2) Дати оцінку та висновок щодо гарантійного товару не пізніше 10 днів з моменту отримання браку. 3) Здійснити списання гарантійного товару за взаємним розрахунком або провести обмін товару не пізніше 7 днів з моменту сервісного висновку.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner